world ads

الاهلي الان

Tuesday, May 24, 2011

على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء وأنا مصر...

Sent from my BlackBerry® wireless handheld


From: Essam Baghdadi <fbmessage+o=lvclp1@facebookmail.com>
Date: Sun, 22 May 2011 15:58:20 -0700
To: Ayman Moftah<aymanmoftah2000@yahoo.com>
ReplyTo: قم بالرد للتعلي ق <g+414mz44000000adu7s5002a8i73f4ww001zkfxfh54e1se3o@groups.facebook.com>
Subject: [مصرالحرة] على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما ش اء وأنا مصر...

على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء    وأنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء    باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب    وباحبها وهي مرميه جريحة ف حرب    باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء    واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء    واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب    وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب
Essam Baghdadi 23 مايو 01:58 صباحاً
على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

وأنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب

وباحبها وهي مرميه جريحة ف حرب

باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

عرض المنشور في فيس بوك · تعديل إعدادات البريد الإلكتروني · الرد على هذا البريد الإلكتروني لإضافة تعليق.

No comments:

ENGAGEYA

البيت بيتك

مكتبة الفيديو